Pagina's

vrijdag 3 april 2015

ADIDAS SUPERCOLOR

De Adidas Superstar zien we al zo'n beetje bij heel Nederland aan de voeten, maar Adidas heeft deze populaire schoenen nu uitgebracht in zo'n beetje álle kleuren!  
De lijn is gemaakt in samenwerking met Pharell. Hij heeft in totaal 50 kleuren uitgekozen waarin de schoenen uitgebracht worden.

Supercolor is a celebration of equality through diversity. With 50 colors of the Superstar, everybody will be able to select his or her color. It is more diverse than any pack ever before and therefore it is more individual than any pack ever before.
- Pharrell
De schoenen staan dus eigenlijk voor gelijkheid. Iedereen is uniek op zijn eigen manier en dat maakt ons ook allemaal weer gelijk.






Dit zijn alle kleuren waarin de Adidas Supercolor verkrijgbaar is. Zelf ben ik helemaal weg van de pasteltinten zoals lichtblauw, lila en lichtroze maar juist de felle kleuren vind ik ook erg leuk, al helemaal nu de zomer er weer aankomt!


Adidad Supercolor gecombineerd door Ruth van Soom (boven) en SchuSchu Blog (onder)


In eerste instantie zou je misschien denken dat de schoenen lastig te combineren zijn, maar ik vind het juist de perfecte schoen om een simpele outfit wat op te fleuren.

Wat vind jij van deze nieuwe collectie? En welke kleur zou je zelf het liefst willen?

- Eline


4 opmerkingen:

  1. Persoonlijk vind ik het wel origineel en vrolijk. Zelf twijfel ik nog of ik ze wil gaan aanschaffen, als ik zou aanschaffen zou ik gaan voor een blauwe of rode tint.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zelf de lila en lichtblauwe het mooist, ook zou ik de lichtroze wel willen <3

    http://www.styledbyromy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. flink wat kleuren hebben ze! vind zelf de lila kleurtjes wel mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die rode wel tof! Mijn standaard tenue bestaat eigenlijk vrijwel altijd uit zwart, zwart, nog meer zwart en sporadisch wat wit en/of grijstinten. Maar áls er al ergens een kleur zou komen, dan is het wel bij m'n schoenen. Ik zie mezelf die laatste outfit in ieder geval nog wel dragen, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen