Pagina's

zondag 5 april 2015

MIJN FAVORIETE SMOOTHIE



Ik probeer minstens elke dag wel een smoothie te drinken. Super lekker en ook nog eens gezond! Wil je weten hoe ik deze smoothie maak? Lees dan gauw verder.. 






Ik heb geen precies recept want ik voeg de ingrediënten op gevoel toe. Ik gebruik hiervoor:

- Diepvries rode vruchten van de AH (hier zitten aardbeien, blauwe bessen, kersen, frambozen en rode bessen in) 
- Magere yoghurt
- 1 hele banaan 

Ik vind de diepvries vruchten echt super lekker smaken. Vaak hoor je dat er nog bepaalde stoffen aan zijn toegevoegd maar dat is niet het geval. Ze zorgen ervoor dat je smoothie lekker koud is en ze zijn altijd lekker! Dit komt omdat ze zijn geplukt in het zomer seizoen dus je gegarandeerd een lekkere smaak hebt.


Het is super snel en makkelijk te maken, in maximaal 5 minuten heb je je smoothie klaar! Als ik de smoothie bij het ontbijt drink voeg ik ook vaak havermout toe.



Om de smoothie te maken gebruik ik een blender, heb je deze nou niet kan je het ook met een staafmixer maken. Dit zal wel wat moeilijker gaan maar het resultaat is het zeker waard!

Drink jij vaak smoothies en heb je nog lekkere recepten? Laat het dan vooral weten!

- Marlou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten