Pagina's

zaterdag 2 mei 2015

OUR LIFE IN PICTURES #1 | APRIL


Afgelopen maand hebben wij alle vijf leuke dingen gedaan en dit laten we vandaag aan jullie zien in onze 'Our life in pictures'! Dit zullen we elke maand gaan doen. Lees snel verder als je wilt zien wat wij afgelopen maand gedaan hebben!


Eline


April was vooral een gezellige maand waarin ik veel dingen heb gedaan met vriendinnen. Op de foto links bovenin zie je mij samen met Tessa en nog wat andere vriendinnen. Dit was de eerste dag van het jaar dat het echt mooi weer was en daar wilden we natuurlijk lekker van genieten. Daarom besloten we naar het Vondelpark te gaan. Op de middelste foto bovenin zie je mij samen met Iris. Deze foto hebben we gemaakt op Koningsnacht. De foto rechts is een foto van de Keizersgracht (of misschien een andere gracht, ik weet het niet meer precies haha). We liepen hier 's nachts langs toen we uit gingen in Amsterdam en ik vond het er erg mooi uitzien, dus besloot vlug even een fotootje te maken. De foto links onderin is het eerste ijsje van het jaar! Belangrijk moment! Op de foto onderin in het midden zie je mij met een van de kittens van een vriendin. Binnenkort ga ik zeker nog een keertje langs om te zien hoeveel ze gegroeid zijn.

Iris


Deze maand heb ik veel dingen met vriendinnen gedaan. De eerste drie foto's zijn van ons stapavondje in Amsterdam. We gingen uit op een donderdagavond. Dit was super gezellig, we kwamen mensen tegen van over heel de wereld en hebben hier gezellig mee gekletst.
Op de volgende foto zie je mij met een vriendinnetje van school. Zij had een make-up workshop gewonnen op vakantieveilingen voor maar 8 euro! Dit was in een plaatsje dicht bij Leiden! 
De workshop duurde van 1 uur tot half 4 en was echt superleuk!
Vorige week ben ik op koningsnacht samen met Eline naar een feest geweest in Club Denovo in Breda. Hier kregen we een gratis Martini!
Zoals jullie ook weten ben ik met Liset en Marlou naar Antwerpen geweest. De laatste foto is gemaakt in de trein op weg hiernaartoe.

Liset


Begin april ben ik samen met Marlou en Iris naar Antwerpen geweest om een dagje te shoppen, hier kun je lezen hoe dat was! Toen halverwege april de zon lekker begon te schijnen besloot ik met was klasgenoten te gaan lunchen bij Roem in Amsterdam, de bovenste pannenkoek met citroen was van mij. Afgelopen week zijn Eline, Tessa, Iris en ik met nog een paar vriendinnen uit geweest in Amsterdam. De foto links boven maakte ik Koningsdag op de kermis op de Dam is Amsterdam.

Marlou


1. Ik kan uren op internet rondkijken, dit natuurlijk wel met mijn favoriete smoothie! Hier kun je lezen hoe ik hem maak. 2. Nina is een vriendin die ik op mijn studie heb leren kennen. Jammer genoeg moest ze stoppen maar we proberen nog vaak af te spreken! 3. Nina heeft ook een onwijs leuke blog waarvoor we outfit foto's hebben gemaakt en ook ik waagde een poging. 4. Op mijn nichtjes verjaardag samen met mijn nichtjes en broertje. 5. Mijn konijn komt af en toe zo bij me zitten als ik buiten ben, maar wel vaak als ik snoepjes bij me heb. 6. Samen met Iris en Liset ben ik naar Antwerpen gegaan, dit is in de trein van Roosendaal naar Antwerpen. 

Tessa


1. Vanuit het reuzenrad op de Dam in Amsterdam! Echt heel mooi uitzicht. 2. Begin april in het Vondelpark met mijn vriendin Alicia. We hebben met een groepje meiden gepicknickt en wijntjes gedronken, het was heerlijk! 3. Op kraamvisite bij de kittens van Moniek, een vriendin van ons. 5. Op een surprise feestje van een vriendin waar we een jongen ontmoette die elk lied van K3 uit z'n hoofd kende, hahaha. Het was zeker een geslaagde avond. 6. Vriendschapsarmbandjes! Nicole (vriendin van ons), Liset en ik kochten op Koningsdag alle drie het armbandje met de dromenvanger. 


En dat was onze maand! Tot volgende maand :)

- Eline, Iris, Liset, Marlou en Tessa 

1 opmerking:

  1. Heyyyy dat ben ik :D haha, heeel leuk dat jullie met zn allen zo'n instagram post doen!

    BeantwoordenVerwijderen