Pagina's

zondag 17 mei 2015

REVIEW| LUSH MOTHER SUPERIOR BUBBLE BAR



Deze week ben ik op groepssollicitatie geweest bij Lush in Haarlem. De sollicitatie op zich was heel leuk en origineel, we moesten bijvoorbeeld op een creatieve manier een geur beschrijven en je moest je favoriete product aan iemand anders verkopen. Na de sollicitatie kregen we een zeepje of een bubble bar mee naar huis. Ik koos een bubble bar en kreeg deze Moederdag limited edition Mother Superior.



De Bubble Bar ruikt als de douche scrub Rub Rub Rub van Lush, namelijk naar citroen, kersenbloesem en mimosabloesem. Zelf vond ik de geur heel er lekker in bad. Soms vind ik geuren te overheersend waardoor ik hoofdpijn krijg, dat was nu helemaal niet het geval! Net als Rub Rub Rub heeft ook Mother Superior een frisse blauwe kleur.


Dit is het resultaat in het bad! Knalblauw water en een flinke dosis schuim. Deze foto heb ik gemaakt nadat ik ruim een uur in bad heb gezeten, het grootste deel van het schuim is hier dus al weg. Op de foto's die ik heb gemaakt voordat ik het bad in ging zat er zoveel schuim in het bad dat de kleur van het water helemaal niet te zien was!

Een Bubble Bar is heel gemakkelijk te gebruiken. In plaats van hem in een keer in het bad te gooien zoals je met een bruisbal zou doen moet je Bubble Bars verkruimelen onder het stromende water. Ik heb Mother Superior in een keer gebruikt, maar ik denk dat je ook prima de helft zou kunnen gebruiken zodat je lekker twee keer in bad kan!


Na een uurtje in het bad te hebben gezeten met een leuk boek voelt mijn huid super zacht maar totaal niet vettig aan en ruik in met vlagen nog een lekkere zoete citrus geur. Het is dat ik nog vier andere bruisballen en bubble bars heb liggen, anders zou ik deze zeker opnieuw hebben gekocht!

- Liset

6 opmerkingen:

  1. Lijkt me heeerlijk XO
    www.goldandurban.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heel lekker ruiken. Soms loop ik gewoon de Lush in puur om gewoon even te ruiken haha, het ruikt zo lekker daar (oké, ik kijk natuurlijk wel even, het is niet dat ik in de deuropening sta te ruiken hahah). Helaas heb ik geen bad meer..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kleur geeft deze! En ahhh wat is het een schattig poppetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt heeerlijk inderdaad.
    www.dailynouk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen