Pagina's

donderdag 7 mei 2015

YES TO CARROTS

Heb je al wel eens gehoord van YES TO? Yes To werd opgericht in 2006 en maakt natuurlijke huid- en haarproducten die erg gebruiksvriendelijk zijn. Minstens 95% bestaat uit natuurlijke ingrediënten en - misschien nog wel belangrijker - alle producten zijn ZONDER: parabenen, SLS, ftalaat, petroleum of siliconen. Alle groente en fruit verwerkt in hun producten zijn biologisch. Deze worden gecombineerd met speciale mineralen uit de Dode Zee. De twee samen zorgen ze voor een natuurlijke balans. Elke lijn is ontworpen om bepaalde resultaten te bereiken. Je hebt dus veel verschillende lijnen. Benieuwd naar mijn ervaring met deze producten?

Om te beginnen zijn er verschillende lijnen van Yes To. Elke lijn is ontworpen voor verschillende doeleinden.
Zo is Yes to carrots gemaakt voor normale tot droge huid.
Haarproducten: Droge hoofdhuid, beschadigd haar.
Yes to cucumbers: Voor de droge en gevoelige huid
Haarproducten: Voor gekleurd haar.

Yes to Grapefruit: Voor gemengde huid
Yes to Blueberries: Voor de rijpere huid
Yes to tomatoes: Voor de oneffen huid
Haarproducten: Voor volume


Het eerste product dat ik elke dag gebruik 

Deze dagcrème heb ik bij de Tuinen gekocht voor 12,99. Deze dagcrème is speciaal gemaakt om je huid te verzorgen. De samenstelling op basis van mineraalwater combineert de krachtige anti-oxiderende werking van biologisch geteelde wortels en sinaasappels met de zuiverende werking van Dode Zee mineralen.
Deze dagcrème ruikt heerlijk kruidig en smeert heel fijn uit. Mijn huid is er ook zeker minder droog van geworden.


De Yes to carrots shampoo en conditioner ruiken hetzelfde als de dagcrème. Ikzelf vind dit een hele aangename geur en was graag mijn haren hiermee. Het is een grote fles met 500 ml. Je doet er dus ook heel lang mee! Ik heb ook een haarmasker van yes to carrots. Dit samen met de shampoo en conditioner zorgt ervoor dat mijn haar een stuk zachter is. Het ziet er ook gezonder uit.



Yes to Tomatoes shampoo en conditioner ruikt ook erg lekker. Het doet me een beetje aan kaneel denken. Yes to tomatoes maakt je haar zacht en geeft het meer volume. De revitaliserende shampoo combineert de anti-oxidanten Gingko en Lycopene (de stof die de tomaat een rode kleur geeft) met 26 mineralen uit de Dode Zee. Uw haar wordt levendiger en het natuurlijke volume krijgt een boost.

Yes to cucumbers is voor het verzorgen van je gekleurde haar. Ik heb hier alleen conditioner van. Ik kan niet goed zeggen wat dit met mijn haar doet omdat ik nooit echt producten voor mijn gekleurde haar gebruik. Ik weet dus ook niet of dit mijn haar langer de goede kleur houdt.
Wat ik wel weet is dat deze conditioner heel erg lekker fris ruikt! Je ruikt echt de komkommer die er in zit. Daarom vind ik het echt fijn om deze conditioner te gebruiken.

Welk Yes to product wil jij proberen, of is jouw favoriet?

- Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten